پکیج یا موتورخانه؟
اجراکننده تاسیسات و لوله کشی ساختمان
مجری انواع لوله کشی (آب وفاضلاب,موتورخانه,گرمایش از کف,شوفاژ,و...)./رفع هرگونه نم درساختمان و بنایی

 ۱  ساختمان‌های مسکونی

رسیدن به آسایش حرارتی و مصرف کم یکی از مزایای سیستم گرمایش از کف می‌باشد. این سیستم توانسته با فراهم آوردن شرایط آسایش بی نظیر برای ساکنین یکی از سیستم‌های گرمایش محبوب در ساختمان‌های مسکونی باشد.

۲  محیط اطراف استخرها

یکی از مشکلات گرمایش در استخر‌ها نبود گرمای یکنواخت در محیط استخر و تجمع گرما در زیر سقف می‌باشدکه این امر  باعث تلفات حرارتی زیاد انرژی و خوردگی اجزای سقف میشود. با استفاده از سیستم گرمایش از کف میتوان کلیه مشکلات فوق را برطرف نمود.

۳  سالن‌های مرغداری

در سالنهای مرغداری گرمایش مورد نیاز در سطح حدود ۵۰ سانتی متر از کف می باشد در حالیکه در سیستم گرمایشی متداول (هیتر) زماینکه گرمای کف ۳۲ درجه است دمای زیر سقف حدود ۵۰ درجه می باشد .

همانطور که می دانید هوای گرم سبک تر است و در بالاترین قسمت قرار می گیرد در صورتیکه گرمایش مورد نیاز در سطح پرنده می باشد و با توجه به تبادل حرارتی سقف و تهویه سالن تا ۶۰ درصد اتلاف انرژی بوجود می آید. با استفاده از سیستم  گرمایش از کف می‌توان از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و توزیع گرمای یکنواخت و مطبوع ایجاد کرد .

مزایای گرمایش از کف در سالنهای مرغداری :

    افزایش رطوبت نسبی محیط و نرمال بودن بستر (در طی پرورش، هر قطعه مرغ حدود ۱۰ لیتر آب مصر می کند که ۳/۲ آن از طریق فضولات دفع و روی بستر باقی می ماند. با وجود گرمایش از کف عملیات تخمیری انجام نشده و عمل تبخیر انجام می گیرد و محیط سالن مرطوب و عاری از گازهای آلاینده می گردد)

     مصرف سوخت بیش از ۶۰ درصد کاهش می یابد .

      مصرف برق در سیستم گرمایشی تا ۸۰ درصد کاهش می یابد .

      توزیع یکنواخت گرما در تمامی سطح بستر .

      کاهش گازهای آلاینده (آمونیاک – منو اکسید کربن)

    کاهش بیماریهای تنفسی (کوکسید یوز-  CRD)

     عملکرد پرورش و تهویه در سالنها بهتر انجام می گیرد .

     دسترسی بهتر گله به دانخوری و آبخوری

 ۴  گلخانه‌ها

با توجه به نیاز ریشه گیاهان به گرمای مطلوب گرمایش از کف میتواند محیطی ایده‌آل برای رشد گیاهان فراهم نماید.

5  واحدهای صنعتی

گرمایش به روش جابجایی سبب حرکت هوا و ایجاد گرد و غبار می‌شود، این امر در واحدهای صنعتی به کاهش کیفیت محصول و شرایط محیط کار منجر می‌گردد. تامین گرمایش مطبوع و حفظ کیفیت هوا متناسب با استانداردهای مورد نیاز برخی صنایع مانند داروسازی و صنایع غدایی، ضرورت استفاده از سیستم گرمایش از کف را در این واحدها نشان می‌دهد.

6  سیستم ذوب برف

تنها را حل برای معابر یخ بسته و پوشیده از برف سیستم گرمایش از کف میباشد. سیستم ذوب برف میتواند در ورودی ساختمانها، پشت بام ساختمان‌های برف گیر، آشیانه هواپیماها و باند های فرود مورد استفاده قرار گیرد.

7  سالن‌‌های ورزش و زمین چمن

در مناطق معتدل و سردسیر، نگهداری چمن ورزشگاهها در فصلهای پاییز و زمستان کاری سخت و دشوار است. در این فصل‌ها به علت یخزدگی زمین، ریشه چمن سرد می‌شود که این امر منجر به زرد شدن چمن می‌گردد. بیش از دو دهه است که در اروپا برای حفظ چمن در اکثر ورزشگاه‌های بزرگ از سیستم گرمایش از کف در زیر بستر چمن استفاده میشود.

 از دیگر موارد کاربرد سیستم گرمایش از کف میتوان به کتابخانه‌ها،‌مدارس، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، مساجد، رستورانها، سالن‌های اجتماعات، پیاده روها، فروشگاه‌‌ها و مراکز تاریخی نام برد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط نویسنده وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 549
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1